Sveikatos ir saugos politika | Viešbutis GABIJA Palangoje

Sveikatos ir saugos politika

Viešbutis GABIJA **** Palangoje

Ideali erdvė Jūsų verslo idėjoms ir kūrybiškiems atradimams..

VIEŠBUČIO „GABIJA“ SVEIKATOS IR SAUGOS POLITIKA

Čia galite rasti atsakymus į klausimus susijusius su viešbučio „Gabija“ sveikatos ir saugos politika, skirta užtikrinti visų svečių ir lankytojų, darbuotojų ir kitų visuomenės narių, kuriems gali turėti įtakos mūsų verslo operacijos.

Viešbučio tikslas – užtikrinti, išlaikyti ir reguliariai atnaujinti aukščiausius sveikatos ir saugos standartus pagal susijusius apsaugos įstatymus, rekomendacijas bei kitus teisės aktus.

Pagrindiniai šios politikos tikslai:

  • Vertinant rizikas užtikrinti, jog visos viešbučio paslaugos būtų nuolat tikrinamos dėl saugumo;
  • Įgyvendinti atitinkamas prevencines priemones, jog būtų sudarytos saugios darbo sąlygos ir užtikrinama, kad visa naudojama įranga yra saugi ir tinkamai prižiūrima;
  • Informuoti darbuotojus ir klientus, siekiant, kad jie būtų supažindinti su savo asmeniniais įsipareigojimais sveikatos ir saugos užtikrinimui.

ATSTUMŲ LAIKYMASIS

  • Vykdome svečių srautų reguliavimą bendrose erdvėse, restorane, konferencijų salėse, jog būtų užtikrintas saugus, ne mažesnis kaip 1.5 – 2 metrų atstumas tarp svečių ir darbuotojų;
  • Siekdami užtikrinti saugumą, tarp registratūros darbuotojų ir svečių – įrengėme apsauginį skydą;
  • Vykdome svečių srautų reguliavimą, kad būtų užtikrintas saugus atstumas tarp svečių;
  • Ribojame svečių srautus lifte, siekdami užtikrinti, kad būtų išlaikomas saugus atstumas;
  • Restorane svečius susodiname taip, kad tarpai tarp stalų būtų ne mažesni kaip 2 metrai (esant leidimui vykdyti restoranų veiklą).

BENDRŲJŲ ERDVIŲ PRIEŽIŪRA

  • Prie kiekvieno įėjimo, registratūros ir bendro naudojimo patalpų sudarome galimybę svečiams dezinfekuotis rankas;
  • Nuolat valome ir dezinfekuojame virusus veikiančiu biocidu visus liečiamus paviršius (durų rankenas, liftų mygtukus, šviesos jungiklius, stalus, kėdes, ranktūrius);
  • Nuolat vėdiname patalpas ir užtikriname vėdinimo sistemų periodinį valymą.

SVEČIŲ PRIĖMIMAS

  • Prie pagrindinio įėjimo, registratūros, lifto ir kitose svečiams matomose vietose pakabinome aiškiai matomas atmintines apie higienos normas, rankų dezinfekavimą, kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo laikymąsi.
  • Už paslaugas rekomenduojame svečiams atsiskaityti banko kortelėmis, nenaudojant grynųjų pinigų. Svečiams sudarome galimybę atsiskaityti bekontakčiu būdu;
  • Dezinfekuojame kambarių raktus po kiekvieno svečio išvykimo;
  • Informuojame ir primename svečiams apie apsauginių veido kaukių dėvėjimo reikalavimą, sudarome galimybę įsigyti asmeninių apsaugos priemonių – vienkartinių pirštinių ar medicininių kaukių;
  • Apmokome ir supažindiname darbuotojus su svečiams pateikiama informacija, dėl taikomš saugumo priemonių, kai svečias kreipiasi tiesiogiai, telefonu, el.paštu ar per išorinius rezervacijos kanalus. Svečiams pateikiame aiškią informaciją apie patalpų valymą, dezinfekavimą bei kitas taikomas saugumo priemones.

KAMBARIŲ PRIEŽIŪRA

  • Kambarius valome ir dezinfekuojame neutraliomis valymo priemonėmis;
  • Po kiekvieno svečio, visi kambaryje esantys paviršiai išvalomi, dezinfekuojami, kambarys išvėdinamas;
  • Dezinfekuojant paviršius apgyvendintuose kambariuose, ypatingas dėmesys skiriamas elektros jungtukams, durų rankenoms, kondicionierių ir televizijos pulteliams, kitiems smulkiems liečiamiems paviršiams;
  • Patalynę ir rankšluosčius keičiame svečiams pageidaujant. Patalynę ir rankšluosčius skalbiame aukštoje temperatūroje, užtikrinant optimalų dezinfekavimą.

MAITINIMAS IR KONFERENCIJŲ SALIŲ PRIEŽIŪRA

  • Užtikriname saugų maisto tiekimą pagal LR SAM ir PSO reikalavimus restoranuose, kambariuose ir konferencijų salėse;
  • Siekdami išvengti susibūrimo restorane svečiai maitinami pagal iš anksto sudaromą grafiką. Esant griežtesniems saugumo reikalavimams maistas ruošiamas tik išsinešimui;
  • Už maitinimą rekomenduojame svečiams atsiskaityti banko kortelėmis, nenaudojant grynųjų pinigų. Svečiams sudarome galimybę atsiskaityti bekontakčiu būdu;
  • Restorane, konferencijų salėse ir kambariuose tokius maisto produktus kaip cukrus, druska, medu ir pan., pateikiame tik vienkartiniuose pakeliuose;
  • Dezinfekuojame ir valome stalus, kėdes, kėdžių porankius ir visus liečiamus paviršius;
  • Skiriame papildomą dėmesį bendrų restorano, baro paviršių valymui ir dezinfekcijai;
  • Užtikriname tinkamą ir reguliarų patalpų vėdinimą ir vėdinimo sistemų periodinį valymą.

VEIKSMAI ĮTARUS IR/AR PATVIRTINUS COVID – 19, SAVIIZOLIACIJOS SĄLYGOS

  • Svečiui ar darbuotojui pasireiškus COVID – 19 ligos ar gripo/peršalimo simptomams apie tai būtina informuoti registratūrą/tiesioginį vadovą. Tokiais atvejais nedelsiant imamės visų saugos priemonių;
  • Svečiui ar darbuotojui pasireiškus COVID – 19 ligos ar gripo/peršalimo simptomams privaloma dėvėti medicininę kaukę, izoliuotis nuo kitų darbuotojų/svečių;
  • Svečias nedelsiant izoliuojamas kambaryje kartu su tame pačiame kambaryje gyvenančiais asmenimis;
  • Apribojamas darbuotojų kontaktavimas su svečiu, maistas ir būtinos priemonės (patalynė, rankšluosčiai) paliekami už durų. Esant būtinybei bendraujama 2 metrų atstumu, dėvimos asmeninės apsaugos priemonės – medicininė kaukė, pirštinės, bendraujama ne ilgiau nei 15 minučių;
  • Svečias informuojamas, kad stebėtų savo sveikatos būklę ir prireikus kviestų greitąją pagalbą, arba skambintų į kartąją koronos liniją Nr. 1808;
  • Pasireiškus COVID – 19 ligos simptomams darbuotojui, jis nedelsiant nušalinamas nuo darbo, jam rekomenduojama stebėti sveikatos būklę, prireikus kviesti greitąją medicinos pagalbą, kreiptis pas šeimos gydytoją arba skambinti karštąją koronos linija Nr. 1808;
  • Su galimai užsikrėtusiu darbuotoju kontaktavę kolegos yra informuojami, nušalinami nuo darbo, jie privalo izoliuotis laikantis galiojančių rekomendacijų, stebėti sveikatos būklę, prireikus kviesti greitąją medicinos pagalbą, kreiptis pas šeimos gydytoją arba skambinti karštąją koronos linija Nr. 1808.

DARBO VIETŲ PRIEŽIŪRA

  • Dezinfekuojame darbo vietų paviršius ir darbuotojų daiktų laikymo vietas bei persirengimo kambarius;
  • Valymą ir dezinfekavimą atliekantys darbuotojai dėvi asmenines apsaugos priemones;
  • Reguliariai mokome ir instruktuojame darbuotojus apie saugumo priemonių laikymąsi, higienos, rankų dezinfekavimo, kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo laikymąsi, paviršių dezinfekavimo ir valymo būdus bei tvarką, reagavimo į galimą užsikrėtimą COVID – 19 liga tvarką.

MANE DOMINA
Viešbutis GABIJA Palangoje - Kambariai ir apartamentai

Kambariai

Svečių poilsiui viešbutyje siūlomi 56 komfortiškai įrengti kambariai, tai erdvūs Standartiniai dviviečiai, elegantiški Deliuksai, jaukūs Apartamentai, išskirtiniai VIP Apartamentai su sauna.

Viešbutis GABIJA Palangoje - Restoranas

Restoranas

Puošnus, elegantiškas restorano interjeras, puiki europietiška virtuvė ir geras aptarnavimas daugeliui dovanoja malonių akimirkų.

Viešbutis GABIJA Palangoje - Sveikatingumo centras - Spa

Sveikatingumo centras

Suteikite savo kūnui jėgų, o sielai atgaivą erdviame „Gabijos“ pirčių komplekse!

Viešbutis GABIJA Palangoje - Konferencijų centras

Konferencijų centras

Viešbučio konferencijų centras pritaikytas įvairaus dydžio konferencijoms ir seminarams organizuoti.

Adresas

Vytauto g. 40, Palanga, Lietuva

Telefonas

+370 (460) 48251

+370 (699) 95973

Partneriai

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.